No i 4 sezon się rozpoczął. Póki co bez większych sukcesów jestem, w sumie nigdy nie byłem w PESa wymiataczem, gram na regular od 3 lat chyba i jakoś nie kwapię się do zmiany poziomu- po prostu gra mi sie przyjemnie, troche trudno, czasem łatwiej. a wracając do kariery. Wybrałem sobie pozycję SS, lecz przeważnie gram w środku ataku.
początek w WBA- drużyna żenująca, zagrałem kilkanaście meczów w całym sezonie i dwa gole. pierwszy gol w karierze kuriozalny. otóż nie wiem czemu, ale desygnowano mnie do rzutu karnego. bramkarz obronił pierwszy strzał, ale dobitki już nie. huśtawka nastrojów w tych ułamkach sekundy była czymś niesamowitym! Potem transfer do Newcastle (bacznie śledząc forum uznałem, że wiele osób z tego klubu się wybiło ;p)
1 sezon w Newcastle dobry, okraszony 12 golami ale tylko 7 pozycją w lidze. Na 3-ci sezon postanowiłem pozostać w ekipie "Srok" i mimo słabej postawy indywidualnej (ledwie 7 goli) udało się zająć z klubem 3 pozycję.
Jako, że na jakimś etapie kariery chciałbym zagrać w Barcelonie chciałem przenieść się do La Liga i w ostatnim tygodniu okienka dostałem ofertę z Mallorki- odrobina szczęścia mi dopisała

Po 3 dobrych treningach dostałem się na ławkę i obecnie wchodzę na końcówki, choć nie wszystkie.
Co mi się podoba w tym trybie? Nie mogę się od niego oderwać. Takiej grywalności PESowi brakowało rok temu, bądź może i zawsze! Ciężko oderwać mi się myślami od następnego meczu, rozwijania statystyk czy zmieniania wyglądu (co jakiś czas "kupuję" mojemu zawodnikowi nowe korki i wysyłam go do fryzjera

może i głupie, ale sprawia radochę

).