Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Twarze do PES4
board.issonline.pl > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 6 > Archiwum
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97
Tomak
Proszę bardzo, moja wersja Cambiasso

user posted image

PS. Capitan Tsubasa, dzięki za pomoc wink.gif
PS2. Ocenki, ocenki !! smile.gif
lodziak
toldo. od razu mòwię, że jestem początkującym. ocenki
http://img145.imageshack.us/my.php?image=cech4ak.png
kemocik
Cambiasso na tej focie jest jakby do tyłu odchylony i odwròcony z deka w bok więc nie wyjdzie podobny do siebie smile.gif
Rafal.avia
QUOTE(GHOST @ Jul 10 2005, 11:48:44)
coś mi śmierdzi że Rafal.avia i Juve to ta sama osoba  dry.gif

A Cambiasso tak jak Mani3k twierdzi usta do poprawy  tongue.gif

A dla osòb chętnych kolejne dwie foty
Kerzhakov
user posted image
Pedretti (ma specjalna paleta w grze smile.gif )
user posted image
[right][snapback]29472[/snapback][/right]

Radzio to mòj kolega z pod bloku 5499049 to moje gg a jego 2134678 zobacz sobie on jest na gg ja tez niewiem jak mam ci to udowodnic jeszcze
Juve
Hahahahahah chyba cie cos pojebało blink.gif Ryba mieszka w świdniku tu gdize ja ale on miszka odemnie z 500 metròw !!!!!!!!!!!!!!!! Wejs odbij
GHOST
QUOTE(Juve @ Jul 10 2005, 16:15:58)
Hahahahahah chyba cie cos pojebało
GHOST
user posted image
culles
blink.gif NIewiem po co robić kogoś kto jest w grze prawie identyczny... zajęlibyście się czymś pożytecznym tongue.gif Zròbcie np. Jay-Jay'a Okochę...

user posted image

Okocha:
user posted image

kemocik
Znalazłem inną fotę Cambiasso smile.gif - pierwszy wynik w googlach :]
user posted image