Kris Dee
Feb 17 2005, 00:25
Marek Zieńczuk
Kris Dee
Feb 17 2005, 01:35
Mauro Cantoro (not finished)
ej wrzuccie na luz :!: ghost to nie jest specjalna twarz:)
diego pracuj dalej a cos napewno wyjdze..i Twoje prace sa naprawde dobre..choc moze nie sa zbyt podobni ale wydaje mi sie ze bmp jest niezle tylko wykonczenie bokow trzea poprawic i bedzie naprawde dobrze

ale zebys zobaczyl mojego pierwszego radka majdana to by sie taczal ze smiechu ;D pozdro
Dzięki norek za wsparcie

............. a ty ghost sprawdz sobie morde w183 to wtedy pogadamy,zanim cos napiszesz to sie upewnij czy masz racje........pozdro
Ghost jestem laikiem graficznym, nie zwracam uwagi na "plamy" bo watpie by ktos w grze naciskal pauze i sobie przyblizal ryja i sie podniecal, Svenson mi sie podobal bo jest podobny i tyle. Diego jest poczatkujacym i lepiej dla niego jezeli ktos by mu cos podpowiedzial a nie probowal sprowadzic do parteru, zreszta twoje pierwsze twarze byly jakie byly. Nastepnie z tym Dede, nie uwazasz ze mija sie z celem robienie kogos, kto nie ma dobrej foty, a ryj wyglada jak polany kwasem?
dzenda_dzenda
Feb 17 2005, 09:25

czyli nie ma tu miłosiernego samarytanina?...
_kamil_
Feb 17 2005, 10:28
kurcze tez go mam w druzynie i myslalem ze moze ktos zrobi, bo ta twarz z Pesa troche nierealistyczna.
Ale ja nie o tym chcialem gadac. Mam trzy pytania
1. Kiedy mniej wiecej wyjda patche?
2. Czy ukaza sie razem czy pojedynczo?
3. Czy planujecie zrobic patche Seria A i La Liga?
spoko ja nie napisałem że diego robi złe twarze jak troche posiedzie to napewno mu zaczną wychodzić zajebiste ale co to svenssona to może sie i myliłem ale norek go już zrobił .
ps ten Dede rzeczywiście nie wyszedł ale to jest tak jakby robić liga polska bez żurawskiego on jest gwiazdą w bundeslidze i powinien mieć swoja twarz więc jak go nie bedziesz chciał to do gry nie wrzucaj
Raffels
Feb 17 2005, 11:35
Trojan (ostateczna wersja)
Kris Dee
Feb 17 2005, 13:53
Radek Majdan
kemocik
Feb 17 2005, 13:55