Kawałek to se możesz ciasta ukroić. Też bym chciał jak najszybciej tego pacza, ale uzbroiłem się w cierpliwość. Tobie i innym którzy ciągle pytają też to radzę
Elzvis
Nov 18 2008, 14:57
Ja mam takie pytanko : Macie już jakichś facemakerów? A jeśli macie to nie potrzebowalibyście jeszcze jednego?

Nie mam żadnego doświadczenia z tym związanego, ale zamiast siedzieć i czekać na patcha może mógłbym jakoś pomóc. Przykładowa mordka zrobiona przeze mnie Rogera znajduje się powyżej. I prosiłbym też o jakieś oceny, porady.
Kamiloxx
Nov 18 2008, 14:59
ja mam cierpliwosc i czekam i zdecydowanie widac ze prace ida pelna para

pozdro chlopaki!
bartosch94
Nov 18 2008, 15:54
aa
bartosch94
Nov 18 2008, 15:56
CYTAT(Elzvis @ Nov 17 2008, 20:50)

A jak Wam się podoba ta twarz Rogera?

troche nie podobny
aquas92
Nov 18 2008, 16:20
To już ten bardziej przypomina Rogera:
bartosch94
Nov 18 2008, 17:02
CYTAT(aquas92 @ Nov 18 2008, 16:24)

To już ten bardziej przypomina Rogera:

no o wiele tylko inne włosy
m.e.t.h.o.d. man
Nov 18 2008, 17:43
Nie widzisz różnicy? Na twoim widać prześwit jak jest łączenie twarzy Rogera z resztą twarzy.
A na tym zdjęciu widać, że nie jest robione przez scana.
Kamilbialego
Nov 18 2008, 18:22
http://www.speedyshare.com/402166680.html tu link do ofa od patcha z klasycznymi teamami. Na tym forum nie wszyscy polscy gracze mają staty więc postanowiłem się podzielić tym co mam. Patch co prawda do Pesa 6, ale myślę że staty są dobre i pierwsza 11 również.
CYTAT(manio3 @ Nov 17 2008, 17:52)

CYTAT(JnR @ Nov 17 2008, 20:27)

Zidane,Platini,Cantona,Deshamp,Djorkajef... to są piłkarze którymi się super gra... ja wolałbym PL zamiast Włochów.
Zgadzam się w 100% Francuzi powinni zostać
Jabol7
Nov 18 2008, 20:00
Siemka zrobiłem twarze 2 bramkarzy i obrońców Wisły Płock

Twarze robiłem w edit.

siwers99
Nov 18 2008, 20:00
no to zamiast u-21 stworzyc u-19 i gracze by sie nie zdublowali
CYTAT(sivus09 @ Nov 18 2008, 20:04)