Vlod@r
Apr 15 2007, 13:05
Ja mam małe pytanie. Pod względem wgrywania różnych rzeczy do wszelkich gier jestem laikiem

. Czy trzeba bedzie tego patcha wgrywac przez jakies programy czy bedzie to jedna instalka? Kurde jezeli nie instalka to chyba sobie nie pogram w OE.
Damianero
Apr 15 2007, 15:58
powinna byc instalka

Orange odpowiesz mi na moje wczesniejsze pytanie?
Vlod@r
Apr 15 2007, 16:47

To super ze instalka bo bym sie pogubil w tych wszytskich pliczkach

Mam 1 prosbe. Dajcie screen z kapitanem Lecha Pń. (Reiss) i jakis screen stadionu Lecha. Plz (w temacie znalazlem tylko fotki Murawskiego i Kotorowskiego)
Fajnie by bylo gdybyscie zamiescili w nim równiez caly map to potem z biegiem czasu kazdy móglby sobie "banalnie" wrzucac face
Pozdrawiam
Cytat(Vlod@r @ Apr 15 2007, 14:09:01) [snapback]139498[/snapback]
Ja mam małe pytanie. Pod względem wgrywania różnych rzeczy do wszelkich gier jestem laikiem

. Czy trzeba bedzie tego patcha wgrywac przez jakies programy czy bedzie to jedna instalka? Kurde jezeli nie instalka to chyba sobie nie pogram w OE.

patch bedzie sie instalowalo na tej samej zasadzie co patch z LP do PES5 czyli DKZ_studio oraz przekopiowac pare plikow (oczywiscie bedzie tutorial jak zainstalowac)
Cytat(TyMiN @ Apr 15 2007, 18:25:41) [snapback]139593[/snapback]
Fajnie by bylo gdybyscie zamiescili w nim równiez caly map to potem z biegiem czasu kazdy móglby sobie "banalnie" wrzucac face
Pozdrawiam

oczywiscie ze bedzie, przeciez musi byc
No tak wystarczy "wymapować of" gdb managerem
Cytat(T-Mac @ Apr 15 2007, 18:31:38) [snapback]139594[/snapback]
patch bedzie sie instalowalo na tej samej zasadzie co patch z LP do PES5 czyli DKZ_studio oraz przekopiowac pare plikow (oczywiscie bedzie tutorial jak zainstalowac)