Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ekstraklasa Patch 09/10
board.issonline.pl > Edit Mode: Polish Evolution > PolEvo > PES6 - Ekstraklasa Patch
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
diablo1996
sluchajcie, obojetnie z jaiego serwera nbym sciagal, zawsze wyskakuje mi blad.
a poza tym nie dalo by sie tego wszystkiego wsrzucic do jednego pluiku, nptorrent? prosze o szybka odp.
adziksts
mam takie małe pytanie o przyśpiewki.Jak już mówiłem w modowaniu PESa jestem zielony wink.gif Mam pomieszane przyśpiewki np. Polska ma Hiszpańskie,Śląsk ma Besiktasu,Ekwador USA itd.Czy to samemu trzeba poprzemieniać je czy coś mam źle wgrane?
Orange_91
CYTAT(adziksts @ Aug 6 2010, 13:14) *
mam takie małe pytanie o przyśpiewki.Jak już mówiłem w modowaniu PESa jestem zielony wink.gif Mam pomieszane przyśpiewki np. Polska ma Hiszpańskie,Śląsk ma Besiktasu,Ekwador USA itd.Czy to samemu trzeba poprzemieniać je czy coś mam źle wgrane?

A plik exe podmieniłeś?
adziksts
oczywiście smile.gif
mateusz972
mam pytanie gdzie mam wrzucic exe_intro_of i jeszce nie sciagnelem 0_sound i p_sound wrzucilem 0_text do dat i mi sie spieprzylo coś bo jak patrze na wisłe to pisze FC Utrecht i ich zawodnicy a stroje sa i herby co zrobic ? a i ejszce jedno jak gram to powinienem miec canal+ a mam biale ;/
mateusz972
dobra sciagam teraz te soudy jak by co nr. gg 8125735 prosze o pomoc
mateusz972
A o to screeny:
http://img15.imageshack.us/i/pes6ekstraklasa.jpg/
to jest ekstraklasa która jest eradivision a team A itp. to bundesliga niby a druga liga to Boca juniors itp.
http://img714.imageshack.us/i/pes6ekstraklasa2.jpg/
A tutaj mamy screen który powinien byc w canal + a jest bialy obraz ciekawe.
Prosze o pomoc
Orange_91