diablo1996
Jul 26 2010, 16:28
sluchajcie, obojetnie z jaiego serwera nbym sciagal, zawsze wyskakuje mi blad.
a poza tym nie dalo by sie tego wszystkiego wsrzucic do jednego pluiku, nptorrent? prosze o szybka odp.
adziksts
Aug 6 2010, 12:10
mam takie małe pytanie o przyśpiewki.Jak już mówiłem w modowaniu PESa jestem zielony

Mam pomieszane przyśpiewki np. Polska ma Hiszpańskie,Śląsk ma Besiktasu,Ekwador USA itd.Czy to samemu trzeba poprzemieniać je czy coś mam źle wgrane?
Orange_91
Aug 6 2010, 12:12
CYTAT(adziksts @ Aug 6 2010, 13:14)

mam takie małe pytanie o przyśpiewki.Jak już mówiłem w modowaniu PESa jestem zielony

Mam pomieszane przyśpiewki np. Polska ma Hiszpańskie,Śląsk ma Besiktasu,Ekwador USA itd.Czy to samemu trzeba poprzemieniać je czy coś mam źle wgrane?
A plik exe podmieniłeś?
adziksts
Aug 6 2010, 12:13
oczywiście
mateusz972
Aug 7 2010, 11:09
mam pytanie gdzie mam wrzucic exe_intro_of i jeszce nie sciagnelem 0_sound i p_sound wrzucilem 0_text do dat i mi sie spieprzylo coś bo jak patrze na wisłe to pisze FC Utrecht i ich zawodnicy a stroje sa i herby co zrobic ? a i ejszce jedno jak gram to powinienem miec canal+ a mam biale ;/
mateusz972
Aug 7 2010, 11:23
dobra sciagam teraz te soudy jak by co nr. gg 8125735 prosze o pomoc
mateusz972
Aug 7 2010, 11:54
A o to screeny:
http://img15.imageshack.us/i/pes6ekstraklasa.jpg/to jest ekstraklasa która jest eradivision a team A itp. to bundesliga niby a druga liga to Boca juniors itp.
http://img714.imageshack.us/i/pes6ekstraklasa2.jpg/A tutaj mamy screen który powinien byc w canal + a jest bialy obraz ciekawe.
Prosze o pomoc
Orange_91
Aug 7 2010, 12:08
Ściągnij najpierw cały patch a potem pisz, że coś Ci nie działa. Instalacja jest bardzo prosta i polega tylko na podmianie plików w głównym katalogu z grą. Ofa wrzucasz do folderu: C:\Documents and Settings\nazwa użytkownika\Moje dokumenty\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\save\folder1
Naucz się poza tym edytować posty!
mateusz972
Aug 7 2010, 12:33