Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak Zainstalować Patcha Poprawnie
board.issonline.pl > Edit Mode: Polish Evolution > PolEvo > PES6 - Ekstraklasa Patch
Stron: 1, 2, 3, 4, 5
Dominoz
Macie na początku świetne wytłumaczenie, nie wiem czego więcej chcecie...
Przecież to jest tak banalnie proste...Tak myślałem, że 50% ludzi nie będzie umiało tego w ogóle zainstalować xDDD
Alcántara
Cytat(Dominoz @ May 28 2007, 21:44:00) [snapback]150342[/snapback]
Macie na początku świetne wytłumaczenie, nie wiem czego więcej chcecie...
Przecież to jest tak banalnie proste...Tak myślałem, że 50% ludzi nie będzie umiało tego w ogóle zainstalować xDDD

Ja nie mam żadnego doświadczenia w wygrywaniu patchów do PESa a z tym poradziłem sobie bez żadnego problemu biggrin.gif
Wystarczy czytać ze zrozumieniem!!!
k4mil
sorka za pytanie, ale nie moge sie doszukac, tzn ;P skad mam wziac plik exe i czy jest do tego OF?
Dominoz
Jaki plik exe...?? xDDD
k4mil
oj tam mowi sie na poczatku zeby skopiowac exe smile.gif ale to juz niewazne
servinho
mam problem: Mam wgrane stadiony wraz z uzupełnionym mapem w stadtium serverze, ale w lidze nie działają. Czemu??
rybosz
dzięki zapatcha wszyslo działa tylko stadionów nie mam ,na poczatku tego tematu ktoś napisał że trzeba wejść w menu nacisknąć pageup lub pagedowm i wybrac przyciskami od 0 do 9
mam pytanie gdzie się znajduje te menu?
rybosz
dzięki zapatcha wszyslo działa tylko stadionów nie mam ,na poczatku tego tematu ktoś napisał że trzeba wejść w menu nacisknąć pageup lub pagedowm i wybrac przyciskami od 0 do 9
mam pytanie gdzie się znajduje te menu?
Orange_91
Potrzebne ci do tego pytania byly az dwa posty? Menu znajdziesz podczas wyboru stroji na dole ci sie pokaze.
Dominoz
Mógłby ktoś wsadzić DKZ STUDIO na jakiś serwer (byle nie Rapip i MegaUpload)?
Miałem formata i nie mam tego programu, a na waszej stronce jest na rapidzie.

Pozdro
snok3r
masz w download, na glownej IO
GOPA