Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Career by Windziak® - EURO 2012 Poland & Ukraine
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Blogi i kariery
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
lukasz44
Bardzo mi się podoba ... czekam na kolejne relacje , zawaliście że dodałeś jeszcze gazetkę ,pozdro
Marsin
Good ;] Espania ;D Teraz Polska wygrywa i pięknie tongue.gif

Mam kilka zastrzeżeń co do gazetki ;D - wygładzenie czcionki daj na 'twarde' (jezeli masz PS), bo bez wygładzenie małe px się robią tongue.gif.
Poza tym trochę ciemna jest xD =D
Pozdro =P czekam na kolejne mecze ;D
Windziak

ZDJĘCIA:

TABELA GRUPY H:

wink.gif Komentujta biggrin.gif

Ps. Jeśli chodzi o zmiękczanie/zaostrzanie. Osobiście wolę żeby były ostrzejsze rysy literek tongue.gif Co prawda nie znam się na tym ale mnie się tak podobuje tongue.gif
Windziak
NUMER 3!

JEDENASTKA KOLEJKI:

Zapraszam do komentowania i... głosowania w sondzie wink.gif
Sorki za słabą jakość "jedenastki" ale następnym razem będzie lepiej. Coś se popieprzyłem w obróbce a nie chciało mi się już drugi raz tego robić. Pzdr! wink.gif
Marsin
ARGENTYNA - FRANCJA - tu myślę, że Argentyna odstawi francuzów ;P
DANIA - HISZPANIA - Dania to może być sensacja tego Mundialu. Ale w końcu Hiszpania, to Hiszpania...
ANGLIA - PORTUGALIA - zdecydowany HIT biggrin.gif! Dla mnie nieco większym faworytem jest Anglia, lecz liczę na Portugalczyków xP

Poza tym jest okej, ta jedenastka rzeczywiście nie najlepsza (jakościowo).
Kurcze żeby ta gazetka bardziej żywa była to byłoby super ;/. Bo przynajmniej ja wolę takie żywe kolorki, wiesz o co mi chodzi xD

Pozdrawiam wink.gif
Windziak
NUMER 4!

ZDJĘCIA:

Windziak
NUMER 5 !

ZDJĘCIA:

TABELA GRUPY "A" PO 2.KOLEJCE:

~~> JUTRO KOLEJNA RELACJA: Meksyk - Grecja wink.gif

Komentujta wink.gif
Windziak
NUMER 6 ! 4 in 1! tongue.gif

ZDJĘCIA:

Meksyk - Grecja:

TABELA GRUPY B PO 2.KOLEJKACH:

Korea - Australia:

TABELA GRUPY C PO 2.KOLEJKACH:
Windziak
NUMER 7!

ZDJĘCIA: