GigaByte
Sep 1 2007, 04:32
Postanowiłem się włączyć do projektu i pomóc autorom. Już dziś o 5 zacząłem prace nad pełną wersją. Zastępuję średniawe komentarze Szpaka i Szarana na bardziej ożywcze i dodaje trochę nowych. Być może jeszcze w tym tygodniu zuploaduję.
Hojrak Red Devil
Sep 1 2007, 11:47
Cytat(BurroX @ Sep 1 2007, 05:36:16) [snapback]180495[/snapback]
Postanowiłem się włączyć do projektu i pomóc autorom. Już dziś o 5 zacząłem prace nad pełną wersją. Zastępuję średniawe komentarze Szpaka i Szarana na bardziej ożywcze i dodaje trochę nowych. Być może jeszcze w tym tygodniu zuploaduję.

Pomoc sie przyda
Z tymi pustymi plikami to jest tak jak napisał Phantom
toszman
Sep 3 2007, 10:22
Mozna ten komentarz szaranowicza wrzucic na inny serwer bo z filefronta mi scaigna ze slabym transferem ;( najlepej na rapidshare ;] bardzo prosze ;]
Siemka moze ktos napisac jak dodac ten koment do pesa bo jestem troche zielony w tym patchowaniu
Sciagasz komentarz i 2 updaty
Nastepnie wypakowujesz komentarz i wklejasz do folderu "dat"(jak masz wersje angielska to zmien nazwe na e-sound)
Wypakowujesz obydwa updaty
Nastepnie musisz pobrac program DKZ Studio
Otwierasz w nim p_sound/e_sound klikasz "Import All Filles" wybierasz folder "update"(ten ktory wypakowales) i klikasz "OK"
Pliki Ci sie zaimportuja.
Tak samo robisz z drugim updatem
Potem zapisujesz jako p_sound1/e_sound1
Wylaczasz DKZ
Wchodzisz do folderu z gra usuwasz p_sound/e_sound i zmnieniasz nazwe z p_sound1/e_sound1 na p_sound/e_sound
Jezeli napisalem cos nie tak to prosze mnie poprawic
Cytat(Oskar @ Sep 6 2007, 15:27:59) [snapback]181880[/snapback]
Sciagasz komentarz i 2 updaty
Nastepnie wypakowujesz komentarz i wklejasz do folderu "dat"(jak masz wersje angielska to zmien nazwe na e-sound)
Wypakowujesz obydwa updaty
Nastepnie musisz pobrac program DKZ Studio
Otwierasz w nim p_sound/e_sound klikasz "Import All Filles" wybierasz folder "update"(ten ktory wypakowales) i klikasz "OK"
Pliki Ci sie zaimportuja.