Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Faces By Jamnik
board.issonline.pl > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 6 > Face Edit > Zaawansowani
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
krzychu117
Bardzo ładny owen h. Aczkolwiek nie znam się na edycji PES 6
Jamnik

Download

T-Mac
elegancko
thx smile.gif
szejk
miazga kolo!
lukasz44
Super praca, dzięki za download , pozdroo
Jamnik

Bardzo wczesny preview, jak widać duuuużo do poprawy. W pierwszej kolejności: kształt szczęki, brwi, ogólnie mapowanie no a potem sie zobaczy

smile.gif
Stuart17
Kulturalna twarz tongue.gif widze ze robienie face'ow graczy floty jest w modzie cool.gif
szejk
Skoncz go i pokaż. Narazie jest okej.
MaTi10
Póki co ok jest ; ) , czekam jednak na morde zrobioną do końca smile.gif .
Jamnik
Jakoś nie ciągnie mnie do robienia fejsów, ale zrobiłem update pracy T-Maca - Roberta Lewandowskiego. Wersja by T-Mac jakoś do mnie w 100 % nie przemawiała. Dla porównania 2 wersje:

perONE
fpyte wink.gif
unikat
BMP za czerwona dla mnie ;]
Jamnik
Kolejny face: Lasha Dekanosidze (BATE Borysów). Szczególnie dziękuje Donowi i Szołpasowi za rady przy moim pierwszym hairze smile.gif

MaTi10
Gut job wink.gif , myślę ze przy włosach nad brwiami mógłbyś poprawić tę czerń . pzdr smile.gif
Mateusz13
Dopasuj kolor feca do szyji tyle ode mnie wink.gif
Fajne włosy

Damian.
Włoski b.dobre, a nawet lepiej niż b.dobre jak na 1 raz.
Fejsy miałeś już nie raz lepsze wink.gif Popracuj więcej nad modelem

Pozdrawiam
Jamnik
Kai Hesse(1 FC Kaiserslautern):

perONE
wygląda dobrze wink.gif
MaTi10
Git smile.gif
Jamnik
Dzięki chłopaki za komenty. Wersja z włosami Alegora. Dopisze na previewie przy downloadzie.

unikat
Trzymaj poziom ;]
Mortin
dobry fejs, powoli zblizasz sie do poziomu zaawansowanych
trzymaj tak dalej
pozdro
Jamnik