QUOTE(Czarny @ May 18 2006, 21:51:41) [snapback]68154[/snapback]
khalee pokaż owoc swej pracy :)
:)
QUOTE(khalee @ May 18 2006, 22:34:09) [snapback]68165[/snapback]
http://board.issonline.pl/index.php?showtopic=3952 post #5
"A ja już 3 czy 4 meczów wygranych nie mogę dopisać, bo z 3 osobami grałem po 3 mecze. To nic, że parę dni temu, a system pokazuje mi, że dzisiaj... Kto robił ten system?
Jestem studentem informatyki, może w czymś pomogę?"No comments.
Nie wydaje mi się to takie impossible. Zresztą zobaczymy po tej nocy. :]
Szkoda że tego nie zobaczyłem :/
QUOTE(Bushmen @ May 18 2006, 22:34:44) [snapback]68166[/snapback]
ja lekko na infie tyknolem php .. i powiem szczerze ze jest to przejabna sprawa :D roboty w pizdu, piszesz godzine kod, a pozniej nic nie chodzi :D wiec wszyscy ktorzy narzekaja na ranking polecam samemu zrobic lepszy :P moim zdaniem siano wykonal zajebista robote ;D koledze khalee zycze powodzenia i wytrawlosci :D
To prawda przy php jest mnóstwo pracy.
QUOTE(khalee @ May 21 2006, 20:48:21) [snapback]68583[/snapback]
Kto wie, może gdyby nie te nieprzychylne mi wypowiedzi, nawet bym się za ranking nie zabierał, a tak - miałem mobilizację do pracy. Od początku chciałem pomóc IO, ale zostałem wyśmiany i opluty.
Cóż. Nic na siłę. Nasze drogi mogły się zejść, ale nigdy się nie zejdą. Nie żywię do nikogo urazy i wierzę, że całe to zajście pozytywnie wpłynie na środowisko graczy WE.
A następnym razem, jeśli ktoś zgłosi chęć pomocy, nie wyśmiewajcie go, tylko wysłuchajcie. Nic się nie traci, a można wiele zyskać...
Szkoda że nie dałeś nam tego odczuć :( Pisałeś że "czemu nikt nie powie zrób lepszy rank a zrobię!" To nie wygląda na chęć pomocy.
QUOTE(SooSh @ May 21 2006, 20:58:32) [snapback]68585[/snapback]
Nooo to wez pomoz w ranku zeby grac sie normalnie dalo ;) Bo te ISSowcy Radowcy to chyba nie daja rady :P:P (oczywiscie to byl zart :))
Dokładnie.
QUOTE(Czarny @ May 21 2006, 21:33:05) [snapback]68594[/snapback]