Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Faces By Palx
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Archiwum > Pro Evolution Soccer 2008 > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 2008 > Grafika > Face Edit
palx
Wiem wiem,ze do pesa 2008 latwiej robi sie twarze etc etc
I wisi mi to bo w niego wlasnie gram i postanowilem sprobowawc sil w fejsmejkingu xD
Moje wypociny to
Robin Van Persie :

Shunsuke Nakamura (Na zdjeciu tez takie oczy xD)

Ricardo Quaresma

Jak sie pozbyc bialek zamiast oczu?
Mam to samo w tworzonym wlasnie Ramosie ;/ probowalem i w BMP i w PNG a nawet w TGA ale ciagle to samo .. (albo w ogole nie ma tekstury,ale to w tga tongue.gif)

Czekam na kostruktywna krytyke,wezcie pod uwage iz to sa moje "Wery Wyrst" facjaty ;]
Oczywiscie wszystko sa to wersje "beta" biggrin.gif
IronTiga
Van Persie według mnie najlepeszy smile.gif niestety nic ci nie podpowiem co do Quaresmy bo nie znam się na robieniu facjat

Pozdro wink.gif
zywul
Super twarze. Postaraj się zrobić oczy z foty, według tuta bodajże bilaka.
palx
Super? Wow,dzieki biggrin.gif
Mi tez Van Persie przypadl biggrin.gif Bylem zdumiony ze to ja go zrobilem xD
Ten konami strasznie niepodobny
Dzieki! Pracuje dalej biggrin.gif
I rano sprawdze tego tuta,dziekowa jak to mowia ;]
Paput
Super mordy. Daj download.
PzDr
.Shock3r
Paput dla Ciebie to wszytko jest super??? blink.gif
Niezłe jak na początek smile.gif
Najlepszy IMO Nakamura
Tomak
Dla niego jest super jak sobie może nabić posta ;P

Co do mordek - van Persie najelpszy, ale tam widać jakiś problem z prawym okiem.
szolik
Nakamura zarąbisty, bardzo mi przypadł do gustu. Bedą z ciebie ludzie (facemaker)
d-note
Ładne twarze jak na pierwsze. Nakamura troche przypomina mi Hiro Nakamure z Herosów tongue.gif. Van Persie najlepszy wink.gif
palx
To tylko previu xD Zajme sie tym,dzieki za wszystko
MYSZa7
Czemu twój temat nie jest w Face Eidt ??
Nakamura i Quaresma tacy sobie,ale Van Persie ładny,ale do poprawy są:lewe oko,usta i nos.
perONE