Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jaką Piłkę Kupić?
board.issonline.pl > Inne > Piłka nożna
tomekn91
Cześć. Chcę sobie kupić nową piłkę, no i może polecicie mi jakąś, ważne, aby była wytrzymała, dosyć ciężka (żeby dobrze się strzelało z dystansu) i cena do 100 zł. Piszcie propozycje, ale tylko piłki które sami sprawdziliście i jesteście zadowoleni. Z góry dzięki tongue.gif
barman_2000
ja byłem bardzo zadowolony z piłek adidas roteiro i adidas fevernova, polecam je, zawiodłem się natomiast trochę na piłkach nike
Damian.
Polecam to gałę co masz w avku. Jest bardzo dobra. Ciężka , i co najważniejsze gram nia od 2 lat na betonie(czesto wynosze gale jak cos:D) i trzyma sie nieźle. Nawet łata się niezaerwała:D
Pozdr

Ta gała to Nike Total 90 jak bys niewiedzial
szołpas
Cytat(Damianinho @ Aug 12 2007, 20:05:51) [snapback]173376[/snapback]
Polecam to gałę co masz w avku. Jest bardzo dobra. Ciężka , i co najważniejsze gram nia od 2 lat na betonie(czesto wynosze gale jak cos:D) i trzyma sie nieźle. Nawet łata się niezaerwała:D
Pozdr

To masz chyba jakąś tytanową tongue.gif Ja nią mam i teraz wygląda jak "szmata" laugh.gif ... polecam Adidas Teamgeist jest cięzka i naprawde długo trzyma wink.gif .. natomiast piłakami serii Nike gra sie o wiele szybciej (jest szybka) ;]
Tomak
Adidas Fevernova, Nike Geo Merlin. Dwie najlepsze piłki jakimi miałem okazję grać. No i może jeszcze Teamgeist. Ogólnie piłki Nike'a ostatnio zawodziły...
Damian.
Cytat(sZ0lpAs @ Aug 12 2007, 20:13:12) [snapback]173381[/snapback]
To masz chyba jakąś tytanową tongue.gif Ja nią mam i teraz wygląda jak "szmata" laugh.gif ... polecam Adidas Teamgeist jest cięzka i naprawde długo trzyma wink.gif .. natomiast piłakami serii Nike gra sie o wiele szybciej (jest szybka) ;]

Rzeczywiście. To pewnie przez ten koks:D
Zapomniałbym. Miałem kiedyś galę Umbro i odrazu sie rozwaliła. NIE POLECAM
artysta germanista
mam gałe pumy 2 lata sie trzyma 89zl dalem
Flisak