Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak Wstawić Własną Twarz Do Pes 6?
board.issonline.pl > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 6 > Problemy z edycją
PonczeQ
Witam. Jak do tej pory to nie miałem i nie mam doświadczenia w tworzeniu twarzy zawodników. Chciałbym się dowiedzieć, jakim programem łatwo i dobrze jest wstawić swoją twarz zawodnikowi. Wstawialem tylko czyjeś twarze, ale już poprzerabiane. Aha, chcę się też spytać, jakim programem przerobić muzykę na ADX, aby wstawić do PES 6... z góry dziękuję - moje GG to 6152131...
Dominoz
Zeby ja wstawic,to trzeba ja zrobic wink.gif
Umiesz zrobic?
PonczeQ
Nie umiem. Mam swoją fotkę i jak to obrobić itd... o to mi chodzi... smile.gif źle napisałem...
PonczeQ
Proszę o informacje na ten temat bo jest to dla mnie ważne...
voytazz13
Wejdz sobie na forum w dzial problemy z patchowaniem i tam masz wszystkie tutoriale na temat tworzenia twarzy i nie tylko. Wystarczylo poszukac
PonczeQ
Ej zrobilem już twarz w bmp, ale nie wiem jak wstawić i zrobić z tego .bin. Czekam na odpowiedzi profesionalistów... smile.gif
matthew
QUOTE(PonczeQ @ Jan 4 2007, 14:37:00) [snapback]109822[/snapback]

Ej zrobilem już twarz w bmp, ale nie wiem jak wstawić i zrobić z tego .bin. Czekam na odpowiedzi profesionalistów... smile.gif

Jak ściągniesz cały tutorial to będziesz wiedział! Masz go na forum! Chyba nie myślisz, że każdy będzie Ci tyle pisał...
PonczeQ
Jak większość tutoriali już nie ma. Sprawdzałem, to pisze, że plik usunięty.
Dominoz
Pokaz twoje bmp... :]
PonczeQ
Ok. Twarz jak zrobić już doszedłem, ale na filmikach jest pokazana edycja .bin za pomocą 0edit. Chcę się dowiedzieć od Was takich rzeczy:

a) jak wyciągnąć z czyjejś twarzy .bin i za pomocą jakiego programu;
cool.gif gdy wlaczam 0edit to musze wybrac jeszcze jakis .exe, ale nie wiem co, aby poprawić .bin w trybie 3d do mojej twarzy...

Z góry dziękuję i czekam na odpowiedzi...
Dominoz