PonczeQ
Jan 1 2007, 17:24
Witam. Jak do tej pory to nie miałem i nie mam doświadczenia w tworzeniu twarzy zawodników. Chciałbym się dowiedzieć, jakim programem łatwo i dobrze jest wstawić swoją twarz zawodnikowi. Wstawialem tylko czyjeś twarze, ale już poprzerabiane. Aha, chcę się też spytać, jakim programem przerobić muzykę na ADX, aby wstawić do PES 6... z góry dziękuję - moje GG to 6152131...
Dominoz
Jan 1 2007, 17:33
Zeby ja wstawic,to trzeba ja zrobic

Umiesz zrobic?
PonczeQ
Jan 1 2007, 19:18
Nie umiem. Mam swoją fotkę i jak to obrobić itd... o to mi chodzi...

źle napisałem...
PonczeQ
Jan 2 2007, 19:53
Proszę o informacje na ten temat bo jest to dla mnie ważne...
voytazz13
Jan 3 2007, 16:03
Wejdz sobie na forum w dzial problemy z patchowaniem i tam masz wszystkie tutoriale na temat tworzenia twarzy i nie tylko. Wystarczylo poszukac
PonczeQ
Jan 4 2007, 14:33
Ej zrobilem już twarz w bmp, ale nie wiem jak wstawić i zrobić z tego .bin. Czekam na odpowiedzi profesionalistów...
matthew
Jan 4 2007, 14:38
QUOTE(PonczeQ @ Jan 4 2007, 14:37:00) [snapback]109822[/snapback]
Ej zrobilem już twarz w bmp, ale nie wiem jak wstawić i zrobić z tego .bin. Czekam na odpowiedzi profesionalistów...

Jak ściągniesz cały tutorial to będziesz wiedział! Masz go na forum! Chyba nie myślisz, że każdy będzie Ci tyle pisał...
PonczeQ
Jan 4 2007, 21:26
Jak większość tutoriali już nie ma. Sprawdzałem, to pisze, że plik usunięty.
Dominoz
Jan 4 2007, 21:43
Pokaz twoje bmp... :]
PonczeQ
Jan 5 2007, 15:21
Ok. Twarz jak zrobić już doszedłem, ale na filmikach jest pokazana edycja .bin za pomocą 0edit. Chcę się dowiedzieć od Was takich rzeczy:
a) jak wyciągnąć z czyjejś twarzy .bin i za pomocą jakiego programu;

gdy wlaczam 0edit to musze wybrac jeszcze jakis .exe, ale nie wiem co, aby poprawić .bin w trybie 3d do mojej twarzy...
Z góry dziękuję i czekam na odpowiedzi...
Dominoz
Jan 5 2007, 15:49