Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kupie Cd-key
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Pro Evolution Soccer 6
cozaq
witam za uzgodniona cene moge nabyc cd-keya tak zebym mogl sobie pograc przez neta bo jak wiecie mozna na jednym kodzie tworzyc 3 konta niby nieciekawa oferta ale uwaga jestem studentem i w domu jestem tylko raz w tygodniu (i to nie zawsze) na 2 dni , i mysle ze zajmowalbym klucz na max pare godzinek biggrin.gif wiec mysle ze jakos bysmy sie dogadali... czekam na propozycje cenowe.
Rivaldinho
Sama gra nie jest przecież aż tak droga smile.gif
cozaq
heeh no ale po co kupowac cala gre jak tylko cd-key potrzebny? biggrin.gif
snok3r
QUOTE(cozaq @ Nov 20 2006, 16:52:51) [snapback]98954[/snapback]

heeh no ale po co kupowac cala gre jak tylko cd-key potrzebny? biggrin.gif

ehhh...ynteligjencja podpowiada, ze wypadaloby sie nie chwalic jak juz cos sie kradnie...zreszta cieszyc tez nie...
tV2
Kupie mozg, nieuzywany, tanio!

Taka mala anegdotka smile.gif
snok3r
tV2: chyba sprzedam tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
matthew
QUOTE(cozaq @ Nov 20 2006, 14:15:18) [snapback]98935[/snapback]

witam za uzgodniona cene moge nabyc cd-keya tak zebym mogl sobie pograc przez neta bo jak wiecie mozna na jednym kodzie tworzyc 3 konta niby nieciekawa oferta ale uwaga jestem studentem i w domu jestem tylko raz w tygodniu (i to nie zawsze) na 2 dni , i mysle ze zajmowalbym klucz na max pare godzinek biggrin.gif wiec mysle ze jakos bysmy sie dogadali... czekam na propozycje cenowe.

Tak, kup coś innego niż cd-key.. najlepiej część ciała którą starasz się "myśleć".. laugh.gif
cozaq
spoko spoko geje gre juz zamowilem na allegro za 97zl , powinna byc jutro smile.gif) tak wiec szykujcie sie jutro na tęgie baty tongue.gif
rangiz
To moze mi pozyczysz keya? wink.gif
cozaq
spoko 20zl i masz keya
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.