Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak Zostać Facemakerem
board.issonline.pl > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 6 > Face Edit > Początkujący.
arq
Zwracam się z prośbą do wszystkich Facemakerów o przybliżenie mi tajników konstruowania twarzy. Chodzi mi głównie o programy do tego służące, technike wykonania najlepiej krok po kroku, bo jestem kompletnie zielony i może jakieś rady. Chyba każdy z Was musiał kiedyś zacząć, nie? Z góry dzieki.
Voytec
jacie tyle razy to było wałkowane...

musisz mieć programy:
photoshop albo gimp.
oedit
POC converter
tutoriale.

na tutorialach sie musisz skupić. obejżyj jak najwięcej tutoriali i jak największą ilośc razy. reszta sama się nasunie jak zrobić twarz. pozdr
arq
a czy te programy można znaleźć w sieci?
Voytec
tak, wystarczy wytrwale poszukac. pozdr.
Karol Johnn
Jakbys nie znalazl to http://board.issonline.pl/index.php?showtopic=2753
pzdr
lookass
Wszyscy ci lecą na pomoc bo chcesz zostać facemakerem lol tongue.gif Zacznij sam coś szukać kombinować ewentualmie w swoim temacie pokazując mordy (nie pokemony smile.gif ) pytać o rady...
Karol Johnn
QUOTE(lookass @ Sep 16 2006, 13:14:49) [snapback]89261[/snapback]

Wszyscy ci lecą na pomoc bo chcesz zostać facemakerem lol tongue.gif

A to zle?
pzdr
arq
Nie wiecie może jakie mogą być powody nie moznosci malowania prszy uzyciu fragmentow obrazu w programie gimp?
kemocik
W klonowaniu najpierw musisz z ctrl kliknac, co chcesz kopiowac, a pozniej tylko LPM "malujesz" fragmentem obrazu...

Polecam jeszcze http://board.issonline.pl/index.php?s=&...ost&p=87525
Cos malo osob z tego skorzystalo... (przynajmniej nikt o tym nie powiedzial) ;D
arq
dzieki wielkie Kemocik. Pozdro
arq