Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nowe Ligi We2002
board.issonline.pl > Śmieciareczka > /dev/null > Winning Eleven 2002 > Turnieje i Inne ligi > Inne ligi
Cebula
Witam
Ponieważ WE2002 bardzo mnie wciągneło postanowiłem zrobić pare lig o tej tematyce narazie są to oczywiście beta testy myśle że potrwają koło 2-3 tyg jeśli gracze się zapiszą do ligi i zaczną grać smile.gif. Jestem otwarty na propozycje Lig i Turnieji, ponieważ nadal szukam pomocników do zarządzanie tym całym cackiem czyt (moderatorzy od forum, Admini Lig, Grafika, Newsmanów - ale to w swoim czasie kiedy już zrobie system newsów.)
W przyszłości mam zamiar zrobić ranking TOP 20 lub 10, Nowe Turnieje, Dodatkową ligę i nad czymś się jeszcze pomyśli wink.gif. Ostrzegam że ligi nie mają pięknego interfejsu ponieważ nie jestem grafikiem więc mają podstawowy desing. Jeśli macie zamiar się zapisać do ligi to oczekuje od Was pewnych zasad:

- Dojrzałości (nie chodzi mi o wiek)
- Bycia Uczciwym wobec innych
- Nie robienia burdelu mi w lidze...

Jeśli macie jakieś pytania to prosze kierować je na [email protected] lub na gg 4696771

Adres Forum: www.we2002.fora.pl <--- tutaj macie wszystkie odnosniki do lig i strony www (podaje adres forum ponieważ proszę Was żebyście się zarejestrowali i udzielali się na forum bo jest tam cicho i smutno... wink.gif )

Powtarzam są to nadal beta testy więc bez głupich komentarzy, strona też jest w fazie beta.

Czekam na Wasze propozcyje dotyczące nazwy Lig itp bo mi jakoś cięzko coś wymyślić ph34r.gif .

Pozdrawiam
Cebula
Rivaldinho
Jeżeli zakładasz nową ligę,nie licz że odrazu przybędzie stado graczy do ciebie,dołączy do ciebie kilku żółtodziobów któzy nie będą wiedzieli co i jak ustawic gdzie grac jak z kim o czym,lepiej nie próboj stworzyć nowe "religii" we, jeżeli aż tak bardzo lubisz tą gre to dołącz czynnie tutaj ,bo wiadomo że najlepszą ligą polską jest issoonline.pozdrawiam Cię.
snake