Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem Z Super Patchem
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Archiwum > Pro Evolution Soccer 5
isaac
witam wszystkich...jestem tu nowy ale juz dlugi czas ciupie w pes-a...nigdy nie interesowalo mnie wgrywanie roznych rzeczy,ale teraz zainteresowal mnie ten super patch ale niestety nie wiem jak go mam wgrac...otwieram kazda czesc przez dkz studio,ale co dalej???blagam opiszcie wszystko dokladnie bo ja jestem zielony w tych sprawach :/ ...z gory wielkie dzieki
albin99
wiem jak to jest napisz mi jutro na gg to ci wszystko powiem to co wiem
5832645
isaac
dzieki za chceci ale juz to rozkminilem biggrin.gif ...jakbym czegos nie wiedzial to sie zglosze smile.gif
patrix6
QUOTE(isaac @ Dec 13 2005, 14:15:42)
dzieki za chceci ale juz to rozkminilem biggrin.gif ...jakbym czegos nie wiedzial to sie zglosze  smile.gif
[right][snapback]45233[/snapback][/right]

ale typ mad.gif
luis nazario de lima
Jak chcesz to mi mozesz napisac na gg (lub ktos kto chce biggrin.gif ) z SUPERPATCHA chcialbym wyciagnac stadioniki(podmienic , da sie tylko niektóre?) moze cos jeszce / takze piszcie czekam/ pozdro all
gg- 1771924 - pisz nawet jak niedostepny co i jak z tym dkz studio

aha i jescze jedno napisz mi ktos na gg gdzie sa poszczegolne pliki ze stadionami, piłkami itd(bo niechce wszystkiego sciagac tylko poszczegolne pliki)
slyszalem ze mozna grac online po sicagnieciu tego patcha(jaki osobiscie plik pozwala na to? - dobra sory ze tyle i dzieki za pomoc.(jak bedzie dry.gif )
isaac
jednak jest problem...jezeli skopiuje plik startowy pes5.exe i uruchamiam gre to wyskakuje mi:please insert disc...a jezeli tego nie zrobie to gra wylacza mi sie w chwili uruchomienia meczu...co mam robic???
patrix6:tak-jestem zielony i co z tego?
sicorec
QUOTE(isaac @ Dec 13 2005, 18:14:50)