Nadchodzi już małymi kroczkami czas na rozpoczęcie zapisów. W gronie opiekunów ligi zastanawialiśmy się nad tym czy drużyny takie jak Wisła, Legia, Lech czy nawet Śląsk nie będą zbyt mocne. Ja, Czubinho i Łukasz zgodnie uważamy, że lepiej dla ligi byłoby je wykluczyć. Tutaj zdania są jednak podzielone. Podsunąłem pomysł dodania kilku silnych ekip z I ligi w ich miejsce. Takich jak Pogoń, Zawisza czy Sandecja. Łukasz uważa, że zajmie to sporo czasu i lepiej grać ligę bez Legii itd, ale nie dorabiać nowych drużyn. Stuart - ofmaker z 6.5 uważa, że nie będzie problemu z dorobieniem drużyn. Pytanie więc do Was drodzy użytkownicy, jak Wy zapatrujecie się na tą sprawę?
czubinho
Jan 9 2012, 21:11
Tak jak Goofy napisał, jestem za wykluczeniem tych najmocniejszych zespołów. To żadna frajda ogrywać ludzi tylko dlatego, że ma się Ljuboję czy Rundiewa w składzie. A jeśli Stuart twierdzi, że nie jest problemem dorobienia dwóch,trzech zespołów z niższej(wcale nie gorszej) ligi to warto się nad tym głębiej zastanowić.
JustMe1987
Jan 9 2012, 21:31
Ja w jakiejs zmutowanej lidze ani mysle grac. W zeszlym sezonie dopisalo mi szczescie i ugralem sporo Legia. Teraz jednak jakis slabszej druzynie tez moge dac szanse a jak to ma sie nazywac ekstraklasa to gramy wszystkimi druzynami. Chyba nikt nie pamieta jak Rybson ogral mnie w 3 na 4 meczach Podbeskidziem. Takze innym wypadku na mnie nie liczcie..
lukasz44
Jan 9 2012, 21:42
Moje zdanie również było podzielone. Niby ekipy są mocniejsze, ale jednak da się im przeciwstawić (sam grałem Arką Gdynia wiem co mówie

) i fajnie było stanąć naprzeciw dużo silniejszych ekip, można było udowodnić swoje umiejętności a nie jakieś fuksy

Oczywiście gdy Wisła, Legia czy Lech trafią w ręce kogoś z lepszych graczy będzie miał łatwiejsza drogę ale ja tez opcjuję za graniem tak jak jest wszystkimi ekipami. Choć pomysł z dorabianiem ekip z I ligi jest fajny.
Jason Bourne
Jan 9 2012, 21:46