Jestem swiezakiem na tym forum i to moj pierwszy post. Spodziewam sie ze takiego tematu nie bylo wczesniej, ja przynajmniej nie moglem znalezc.
Ogolnie sprawa wyglada nastepujaco. Gram w pileczke od paru lat. Zostalem wprowadzony w swiat pes'a przez moich kolegow, ktorzy w swoim towarzystwie cieli od wczesnych edycji. Ostatnio powstal spor, ktory raczej nie zostanie inaczej rozwiazany jak przy pomocy uzytkownikow tego forum. Mianowicie, moi koledzy w zdecydowanej wiekszosci twierdza ze w pes jest cos takiego jak system wyrownywania szans. Z tego co rozumiem, mialby on faworyzowac jedna druzyne a utrudniac zadanie drugiej poprzez podkladanie jej przyslowiowych klod pod nogi. Nie wiem dokladnie na jakiej zasadzie mialo by sie to opierac, czy np na
czasowej modulacji statystyk, formy, czy po prostu losowo mialaby generowac sytuacje w ktorej wygrywajaca druzyna mialaby bardziej pod gorke, tak aby druzyna przegrywajaca mogla latwiej zdobyc bramke.