Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Virtual DJ
board.issonline.pl > Inne > W przerwie meczu ;-)
Tomak
Witam :!:

Jestem początkującym użytkownikiem tego programu .. mam go ze 3 godziny biggrin.gif i mam problem ... Mianowicie kiedy już coś zmiksuję w tym programiku, to nie moge tego odsłuchać ani zapisać ... Więc sobie myślę, że może ktoś z Was posiada ten program i wie co i jak ...
Nie odsyłajcie mnie do googli ... już dawno przeszukałem ... chyba że coś znajdziecie ;D
Więc jeśli ktoś z Was wie, bardzo proszę o odpowiedź ...
Program mam w wersji 2.01 ...
qazwsx
Lepiej sie pobaw EJAYem biggrin.gif
Już sciągam sobie ten program zaraz zobacze co to jest i spròbuje ci coś doradzic laugh.gif
Tomak
Nie chce mi sie tego ściągać, ale może jak się zmobilizuję i poczekam na Twoją opinię ;D
Regz
Lepiej ściągnij sobie "Traktor DJ mixer" :twisted: :!:
Tomak
Dzięki Regz, wypròbuje ten programik smile.gif
qazwsx
No i troche kombinowałem z tym progsem i powiem że niezbyt fajny, może pomysł niezły ale wykonanie fatalne
zapisuje się scieżki gdy sie ma tą pierwszą zakładke i sie jedzie myszą w prawy dolny ròg i tam sie powinny pojawic okrągłe ikony. Jedna z nich to save
RealMadryt
No i troche kombinowałem z tym progsem i powiem że niezbyt fajny, może pomysł niezły ale wykonanie fatalne
zapisuje się scieżki gdy sie ma tą pierwszą zakładke i sie jedzie myszą w prawy dolny ròg i tam sie powinny pojawic okrągłe ikony. Jedna z nich to save

Dzieki Wielkie Tez Sie Tym Bawie, Calkiem Niezly ten Programik :wink:
Tomak
qazwsx, dzięki bardzo ;D Pozdro :!:
onix_the_chosen