Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: jaki pad poradzicie
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Archiwum > Pro Evolution Soccer 2009
koli
witam wszystkich i licze że pomożecie mi w wyborze pada do tej gry jaki pad jest najlepszy i uzasadnienie z góry dziękuje z pomoc pozdrawiam
kris15j
Nie podam Ci modelu, bo nie znam się na tym, ale najważniejsze w padzie to:
1. ma dobrze leżeć dłoniach,
2. ma mieć dobre analogi, obowiązkowo pracujące po kole, ni po kwadracie
3. przyciski, które dobrze sprężynują, nie zacinają się

Jak masz dużo kasy to kup to (na zdjęciu wygląda trochę głupio, ale jest bardzo dobry):

a jak nie to szukaj innego tańszego
Mazix
ja polecam pady Logitecha smile.gif mimo ze maja analogi po "kwadracie" w niczym to nie przeszkadza smile.gif

zomek
Moja propozycja to przejściowka i pad od ps2, gra się świetnie:)

kris15j
zomek, a pod vistę też chodzą przejściówki czy nie? bo jak pisze w opisach to one są pot xp
p3sman

niedrogi, bardzo wytrzymały, nie mam do niego żadnych zastrzeżeń...
RBK
CYTAT(kris15j @ Jun 3 2009, 09:41) *
Nie podam Ci modelu, bo nie znam się na tym, ale najważniejsze w padzie to:
1. ma dobrze leżeć dłoniach,
2. ma mieć dobre analogi, obowiązkowo pracujące po kole, ni po kwadracie
3. przyciski, które dobrze sprężynują, nie zacinają się

Jak masz dużo kasy to kup to (na zdjęciu wygląda trochę głupio, ale jest bardzo dobry):

a jak nie to szukaj innego tańszego

Podpisuję się pod tym padem. Jest świetny, dobrze się trzyma w dłoniach oraz ten powiew zimnego powietrza dochodzącego z wiatraczka zamontowanego w padzie biggrin.gif Cudo.
falcon87pl
CYTAT(zomek @ Jun 3 2009, 11:44) *
Moja propozycja to przejściowka i pad od ps2, gra się świetnie:)