Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Liga Europejska by WKS&RKS / Poczatek od str 3
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Blogi i kariery
Stron: 1, 2
WKS
Siema patrzac na te kariery to aż łezka sie w oku kreci biggrin.gif i samemu sie chce opisywac, wiec i ja  tez chce dolaczyc .

Drużyna : Ślask Wrocław  

Trener : Ryszard Tarasiewicz     (Ten po prawej biggrin.gif   )

Rozgrywki : Ekstraklasa  

Poziom Trudnosci : Profesionalista

Czas : 10 min 

Odrazu mówie ze jestem zielony w Photoshopie i nie umiem robic opraw graficznych smile.gif

Jutro opisze wam mecz z Lechią Gdańsk . Szczesliwego Nowego Roku życze .

Gram na Ekstraklasa Patch 5.0

Robcio
No zobaczymy jak będzie biggrin.gif

Niebyłoby by źle jak byś przegrał biggrin.gif bo grasz z moją drużyną..
Stuart17
CYTAT(Robcio @ Dec 31 2008, 21:44) *
No zobaczymy jak będzie biggrin.gif

Niebyłoby by źle jak byś przegrał biggrin.gif bo grasz z moją drużyną..

I nie tylko Twoja tongue.gif tongue.gif
Robcio
CYTAT(Stuart17 @ Dec 31 2008, 22:07) *
I nie tylko Twoja tongue.gif tongue.gif

No nie tylko.. biggrin.gif
Crv+
Było by źle bo WKS&RkS gra moją ulubioną drużyną w Extraklasie tongue.gif
WKS
Remis na inauguracje 

0-0

Składy drużyn 

W pierwszej kolejce Polskiej Ekstraklasy były bardzo emocjonujace spotkania np. Lech-Wisła , Arka - Polonia i oczywscie Lechia - Ślask .

Relacja z meczu Lechia Gdańsk - Ślask Wrocław 

W 4 minucie Kaczmarek rozpoczął rajd lewą stroną boiska ,  miną trzech rywali strzela !,  nad poprzeczką.

10- J. Gancarczyk wyuskał piłke Buzale  podaje do Mili , Mila wrzuca do Sotirovica i  GOL !!! Jednak nie Spalony i sedzia karze rozpoczac Kapsie od  Bramki . 

15-  Pedzi znów  Kaczmarek  narazie najbardziej aktywny na boisku z zespołu Lechii , zachodzi go od tyłu Cap i groźnie fauluje bedzie potrzebna pomoc medyczna . Zmiana Kaczmarek schodzi z boiska a w jego miejsce Andruszczak