Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Persony By Cichy10
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Archiwum > Pro Evolution Soccer 2008 > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 2008 > Other Edit
Cichy10
Witam , postanowiłem temat CnB zostawić w spokoju biggrin.gif I zrobic swoj temat biggrin.gif Mozecie składać tu swoje zamowienia biggrin.gif Oto pierwsze prace :
Jacek Krzynówek:

Raul:

Rud van Nistelrooy:

Miguel Torres:

Wayne Rooney:

Wayne Rooney UpDate:

Mahamadou Diarra:
R10 REdDEVil
POSZUKAJ, POĆWICZ, ZRÓB...a dopiero potem pokaż smile.gif

Tylkom Torres godny uwagi smile.gif

POZDRAWIAM:)
Cichy10
R10 nie bulwersuj się ja dopiero zaczynam ja nie jestem tak doswiadczoby jak Ty ... jak Tobie się nie pobają to po co je oglądasz wogule ?? Dobra , oto moje następne wypociny tongue.gif
Kun Aguero:

Rud van Nistelrooy update:

Proszę o łagodne komętarze bo ja jestem amatorem smile.gif
R10 REdDEVil
A czy mówie, że mi się niepodobają...NIE! smile.gif
Cichy10
Ok R10 zwracam honor smile.gif
Cichy10
Rafael Van der Vaart:

Oceniajcie smile.gif
Cichy10
Witam ! Mam Kolejne buty , wiem ze nie są najwyzszej jakośći ale jestem tylko amatorem i mam nadzieję że z czasem dojdę do pefekcjii . Oto One :

Karim Benzema:
http://img128.imageshack.us/img128/3884/benzemamx6.png
Michael Salgado:
http://img135.imageshack.us/img135/6121/salgado2bp1.png

I Proszę was oceniajcie trochę tongue.gif Jest jedno ale nie oceniajcie mnie jak R10 , Flisaka czy CnB bo ja jestem amatorem tongue.gif trochę łagodniej jeśli mozna tongue.gif
djclanv1r00z
super bucioszki smile.gif przydadzą się na bank biggrin.gif

pozdro cool.gif
cnb
osobiście nie znam się na personach ale z tego ci się orientuję to większość z nich jest niekompletna albo niewłaściwa ;P ale wykonanie jak najbardziej godna uwagi, jeśli możesz to nie wykopuj tych moich starych prac jak te z postu nr 3 .... aż wstyd na nie patrzeć <buty>