Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Granie W Obronie Jak Komputer A Nawet Lepiej.
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Pro Evolution Soccer 6
Rafeal
Witam.

Jako ze gram sporadycznie w tą gre od roku ale ostatnimi czasy cześciej chcę grac tak jak komuter w obronie i ataku ale wszczegolności w obronie, przechwycie piłki.
Na różne sposoby już próbowałem ale niewychodzi mi wcale. Gram na Champions.

Warto w obronie (jak nie mam piłki) trzymać ciagle X i zabierać piłkę (trzymając X) R1 ?
Czy sterować strzałkami tylko i l1.gif , square.gif , r2.gif bądż r1.gif , bo sam nie wiem którym sie dobrze zabiera piłke(przynajmniej niweczy atack przeciwnika).
Czy trzymać ciągle L1 (wraz z X) i strzałkami kierować a zabierać piłkę X,R1.R2,L1 ?
Bo nie moge znaleść sposobu na to a przynajmniej opracować dobry sposób zbliżony do gry komputera w obronie a nawet lepszego.

Nie raz są sytłacje ze ja atakuje, podaje pilkę np. X i nagle niewiadomo z kąd przeciwnik (komputer) zabiera mi piłkę jak kolo który zabrał piłkę stal dosyc daleko od mojego zawodnika. I własnie nie wiem jak kom to robi w obronie.

Zaś jak gram w obronie za pomocą strzałek i R2 to sałkowicie się plącze a komp mnie szybko omija ;/

Jednym słowem jak powinienem robić prawidłowo gre w obronie. Bronić się jak komputer a nawet lepiej.
Co zle robie ?
Bo w Lista Poleceń i Trening nie ma zabradzo pokazane gry w obronie. Same podstawy raczej.

Bede wdzięczny za pomoc/rady, zwlaszcza doswiadczonych a nawet bardzo graczy smile.gif

barman_2000
moze naucz sie grac w obronie na nizszych poziomach trudnosci najpierw a potem atakuj czempiona
qazwsx
Ja gram na padzie i osobiście odbieram piłki takim sposobem :
- Przytrzymuję x2.gif
- Żeby dogonić lub przegonić przeciwnika to r1.gif
- Jak nie daję rady jednym graczem odebrać piłki to wzywam do pomocy drugiego - na square.gif