Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kits By Robaszq
board.issonline.pl > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 6 > Kits Edit
Robaszq
Witam panowie!
Spodobało mi się to co robicie i postanowiłem zająć się strojami do Pro Evolution Soccer 6...
Jestem bardzo początkujący... To mój pierwszy strój! Mam nadzieję, że nie jest tak źle... Jeden z użytkowników prosił o stroje Ajaxu Amsterdam... Wykonałem strój wyjazdowy holenderskiego klubu na sezon 08/09, choć kilka rzeczy jest niestety mock... Koszulki Ajaxu nie zostały jeszcze oficjalnie zaprezentowane...
Za rady dziękuję bardzo użytkownikowi o nicku GooFy happy.gif Dzięki niemu troszeczkę skumałem o co chodzi w robieniu kitsów! Jest trochę błędów... szyć będę się dopiero uczył! Pozdrawiam!

Ajax Amsterdam 08/09 Away, niektóre rzeczy mock, model ---> 0, collar ---> no tongue.gif

Tak wygląda to w grze, na numerek nie zwracajcie uwagi...

Proszę o jakieś początkowe komentarze... We wtorek na 10 dni wyjeżdżam, ale powrócę i będę starał się wykonywać swoją robotę jak najlepiej... cool.gif
Kamilsoltys
Trochę za bardzo niebieski napis adidas pod znaczkiem, i na koszulce i na spodniach i na getrach i w napisie AEGON ten kwadrat z przodu taki niebiesko - żółty ;D ale tak to kits ładny biggrin.gif
Robaszq
W poniedziałek zrobię Update... Poprawię to, co jest do poprawy, pousuwam to, co jest do usunięcia... Fotka jest słaba i troszkę się z tym męczę, ale mam nadzieję, że będzie wyglądać dobrze... Pozdrawiam! happy.gif
Robaszq
Ajax Amsterdam 08/09 Away Update, model ---> 0, collar ---> no

W grze:

Panowie proszę o komentarze, bo nie wiem czy mam dalej pracować, czy mogę sobie odpuścić... Jutro zacząłbym Ajax Amsterdam Home tongue.gif
Pozdrawiam!

Przepraszam za post pod postem, nie zwróciłem uwagi... sleep.gif
Kamilsoltys
Jak dla mnie super biggrin.gif Ciekawe co na to inni?
czubinho
nareszcie ktos pomylsal o najlepszym klubie w holandii (nie jakies huj*** psv)
dla mnie te kitsy sa swietne .czekam na home smile.gif