Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Faces By Ronald
board.issonline.pl > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 6 > Face Edit > Początkujący.
Ronald
Witam wszystkich. W serię Pro Evolution Soccer gram od wielu lat. Od jakiegoś czasu próbuję robić twarze do sprawdzonej szósteczki. Oto jedna z nich (nie jest to pierwsza).

YAYA TOURE preview

HAIR by Mystiq

... no dobra urzyłem również modelu Mystiqa jednak "edycji" uległa znaczna cześć twarzy mianowicie usta, oczy, uszy, a także mapowanie. Pozostawiłem kształt twarzy gdyż Facemaker z Francji wykonał ten element fantastycznie.

Proszę, o komentarze. Z góry thx.
Damian.
Mordka dobra , ale jak wiadomo na modelu Mystiq'a. Tak daleko nie zajedziesz i mało się nauczysz ... Rób modele od 0 a będzie dobrze
Pozdr
Paput
5/10 bo robiłeś na modelu mystiqa.
Rób swoje modele bo tak to przeważnie zawsze ci będą wychodziły dobre twarze jak będą na modelach najlepszych facemakerów. dry.gif
Ronnie-10
Ocenie Twoja Prace jesli to bedzie twarz zrobiona od 0 przez Ciebie....inaczej nie ma sensu robic fejsow...nie na tym to polega...czekam na mordke.pozdrawiam
Ronald
YAYA TOURE final (model based on Mystiq)

HAIR by Mystiq (edited)

Dałem też tego od Mystiqa aby pokazać, że jednak "trochę" bawiłem się w modelu.

Sory, że wykorzystałem model Mystiqa. Obiecują, że następnym razem zrobię własny model.
ryba
Cytat(Ronald @ Jan 22 2008, 18:16:00) *
YAYA TOURE final

Dałem też tego od Mystiqa aby pokazać, że jednak "trochę" bawiłem się w modelu.

Sory, że wykorzystałem model Mystiqa. Obiecują, że następnym razem zrobię własnym model.

Twarz calkiem niezle wyglada jak na poczatek,a co do tego bazowania sie na modelu innego facemakera to nie ma zadnego problemu,jezeli tylko podpiszesz nikt nie powie Ci zlego slowa tongue.gif
bobex77
na poczatek duzy plus za to ze zaznaczyles na samym poczatku ze korzystales z modelu mystiq'a.. to sie ceni.
Sprobuj jednak stworzyc cos wlasnego wink.gif
__
choc model calkiem przyzwoicie przerobiony to