Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem Z Patchem 0.5
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Archiwum > Pro Evolution Soccer 2008 > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 2008 > Problemy z edycją
jagos
Witam! Mam problem, który ma wielu graczy cieszących się Pesem 2008. Otóż ściągnąłem patcha 0.5. Jestem kompletnym laikiem, jeśli chodzi o edycję Pesa, ale z pomocą Sucata udało mi się wgrać patcha. Jednak po włączeniu gry okazało się, że stroje klubów premiership jak i reprezentacji bez licencji, w ogóle się nie podmieniły. Zamiast tego zarówno kluby EPL jak i nationale mają trykoty chelsea (białe koszulki i czarne spodenki oraz całe czerwone). Do tego nie wgrały się takze zarówno logosy zespołów, jak i piłki. Widziałem w komentarzach pod patchem, że więcej osób ma taki problem, ale nie widziałem jak dotąd, by ktoś zgłaszał go na forum. Naprawdę chciałbym się cieszyć jak najbardziej realistycznym PESem, ale jak na razie nie jest mi to dane. W związku z tym proszę o pomoc graczy, którzy mieli podobny porblem i go rozwiązali jak i tych, którzy domyślają się, o co może chodzić. Moje gg to: 7281792. Możecie też odpowiadać w tym topicu:) Z góry dziękuję za pomoc:) Dodam jeszcze, że w GGS stroje są zaimportowane i widzę je na podglądzie, natomiast w grze ani widu, ani słychu:) Pozdrawia spragniony PESa gracz tongue.gif
jagos
Zapomniałem sprecyzować, że chodzi o patcha Pro Evolution Soccer patch v 0.5 by Ynwa
JureQ10
Przejdz do Moje dokumenty/KONAMI/Pro evolution soccer 2008/save i usun plik PES2008_edit01..powinno grac:) pozdro...

Ricky