Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Faces By Barca_fan
board.issonline.pl > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 6 > Face Edit > Początkujący.
Barca_Fan
Jestem początkującym i nowym Userem Forum smile.gif Postaram się robić jak najlepsze BMP oraz chciałem podziękowac DecO który mnie zainspirował, witam serdecznie smile.gif

Pierwsza Facjatka już dziś smile.gif
snake
Powodzenia.
don rxf
Zobaczymy co potrafisz ;]
DeCoo
Zobaczymy jak ci pojdzie.
Barca_Fan
I oto jest pierwsza twarz mojego wykonania smile.gif Mówcie co do poprawy ??

IPB Image
olivier
jest to twoja pierwsza twarz,poszerz nos.Musisz duzo pracowac w oedit i oglądac tutoriale do bmp,życze ci powodzenie w dalszych twarzach.
Barca_Fan
Dziękuje poprawić Nos nie ma sprawy tongue.gif
don rxf
Do poprawy :
-Oczy,
-Brwi,
-Usta,
-Nos,
-Czoło,
Pozdrawiam...
Barca_Fan
QUOTE(don rxf @ Nov 17 2006, 21:12:21) [snapback]98261[/snapback]

Do poprawy :
-Oczy,
-Brwi,
-Usta,
-Nos,
-Czoło,
Pozdrawiam...

Postaram się i nawzajem smile.gif To jest Peja ?
DeCoo
Jak na pierwsza twarz do niezle ale do poprawy:
- czoło
- nos
- brwi
- koniecznie oczy
- usta popraw
olo
deco.................. ehh.... nie zauwazyles ze don napisal identycznie to samo tylko w innej kolejnosci???... no comment...:/
jastrzab
oj cienko, ale takie niestety są pierwsze produkcje
norek
QUOTE(Barca_Fan @ Nov 17 2006, 21:15:26) [snapback]98263[/snapback]

Postaram się i nawzajem smile.gif To jest Peja ?

Chcesz Bana na kolejne konto? Czlowieku ucz sie na bledach bo daleko w zyciu nie dojdziesz.
Twarz slaba, nie podobny, cienka jakosc.
Barca_Fan
QUOTE(norek @ Nov 17 2006, 22:10:57) [snapback]98291[/snapback]

Chcesz Bana na kolejne konto? Czlowieku ucz sie na bledach bo daleko w zyciu nie dojdziesz.
Twarz slaba, nie podobny, cienka jakosc.

Nie no spokojnie bez nerwów, będe grzeczny i nie będe pisał głupich postów i nawet pracowałem nad BMP,
proszę nie sad.gif
Pelas