Siemano jestem tutaj nowy! Mam pytanie co do patcha orange ekstraklasa do pesa 5! Otóz jestem kibicem Górnika Zabrze i mam pare materiałów głosowych chodzi mi tu o przyśpiewki! Wiem że patch ejst już gotowy ale chciałem zapytać czy nie ma możliwości abym przesłał wam te materiały i jakieś uaktualnienie do ego patcha zrobili lub cośw tym stylu bo bardzo bymi było miło posłuchać śpiewów naszych kibiców a nie tylko LEcha Widzewa Legii czy Wisły! Nie znam się kompletnie na robieniu tego typi rzeczy więc prosze mnie nie bluzgać! Jeżeli było by takie coś możliwe bardzo bym prosił o pozytywną odpowiedź! NIe mówie żebyście robili specjalnie tylko dla Górnika mógłbym poszukać jeszcze czegoś dlainnych drużyn! Z góry dizęki za odpowiedź! Z kibicowskimi pozdrowieniami! Komandos
Bo0os
Aug 25 2006, 15:50
wrzuć na jakiś server, jeśli bedą dobre to ekipa odpowiedzialna za tworzenie patcha napewno je wykorzysta
Lesiu
Aug 25 2006, 17:24
wrzuć na jakiś serw te metariały,sie zrobi
Komandos88
Aug 25 2006, 18:49
Dobra a nie lepiej jak bym to komuś wysłał na maila? Bo jak mówiłem jestem zielony troche w takich żeczach i nie wiem jak nawet to wżucić na jakiś serwer ja wolałbym jakby któryś z was podał maila to do końca nast tygnia wyśle coś z dopingu Górnika Zabrze ale psotaram się nie tylko! Z góry dizęki za odp
Zżuciłem tam doping dla Górnika Zabrze! Piasta Gliwice! Korony Kielce! I d la Cracovii ale są tam tylko 2 przyśpiewki bo więcej nieznalazłem! I chciałbym zapytać odrazu tak na oko do kiedy zostało by to zrobione bo i ja i moi koledzy sie nie mogą doczekać włąsciwei codziennie mnie pytają kiedy to będzie heh! Z góry dzięki za odp! Acha i jakbyście kiedyś potrzebowali jeszcze coś tego typu to piszcie chętnie pomoge Pozdro
Komandos88
Aug 27 2006, 08:44
Elo to znowu ja chciałem się zapytać czy będzie robione coś czy pliki się nadają! Bo nikt nic nie napisał! Więcmógłby ktoś napisać czy i jak długo będzie to robione! Pozdrówka 19\G/48
E 9
Aug 27 2006, 09:22