Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z instalacja patcha
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Archiwum > Pro Evolution Soccer 2008 > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 2008 > Problemy z edycją
damiank9
Witam otóz pobrałem JLeaguePatch i mam takie pliki
-JLeague.exe
-JLEAGUE_EDIT01
-ktjleague
* GDB
* img
no i pliki kitservera
A w img znajduja sie foldery cv_0.img,rv_e.img,rv_q.img a wnich mnóstwo jakis pojedynczych plików z nazwami klubów ligi czy cos w tym stylu

I teraz jak zainstalowac te foldery by działał mi patch w pesie2008
Bo jestem zielony co do PES 08/09 bo gram w "szóstke" ale do 6 nie mogłem znalezc patcha takiego jak ten wiec prosze was pomozcie mi

Screeny:

a to po moim wgraniu tego patcha to jest cos takiego czyli sa nazwy podane ale brak dobrych log,herbów,zawodników

i niewiem jak zainstalowac by to wszystko działało jak nalezy :/

27.06
no co siedze i siedze i tylko poprawiłem ze sa loga prawie wszystkie oprócz loga J-League 1 (bo zamiast tego to jest Eredviese)
Patch zainstalowany ale nie w całości brak nazwisk zawodników nowych japonskich tylko sa takie jakie były czyli Ari,Dembele,El Hamdaoui itd zamiast Kikazawa czy cos podobnego.Szkoda ze nikt nie pomga :/
damiank9
czyli nikt nie pomoze :/
Kamilbialego
Ja patche do Pesa 2008 instalowałem przez Game Graphic Studio lub AFS Explorer. Wiem jak robiło się to np. z Extraklasą ale tu oddzielny Exe... Najlepiej przebuduj którymś z tych programów cv_0, rv_e, rv_q, gbd chyba powinny być do kitservera... -JLEAGUE_EDIT01 zmień na nazwę taką jaką mam of w moich dokumentach. Nie będziesz miał ligi holenderskiej, ale trudno mi coś mądrzejszego wymyślić. Poszukaj w necie...
PS. Uruchamiaj przez normalnego exe Pes2008
damiank9
no dobra zoabczy sie zaraz co to z tego bedzie smile.gif

a tylko jest jedno ale bo próbowałem juz przebudowywyac to jak tą liste otworzyło to miałem wtdey cos takiego

no i zmieniłem nazwe lecz to tez nic nie dało :/