Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Orange Patch
board.issonline.pl > Edit Mode: Polish Evolution > PolEvo > PES5 - Orange Ekstraklasa Patch
Komandos88
Siemano jestem tutaj nowy! Mam pytanie co do patcha orange ekstraklasa do pesa 5! Otóz jestem kibicem Górnika Zabrze i mam pare materiałów głosowych chodzi mi tu o przyśpiewki! Wiem że patch ejst już gotowy ale chciałem zapytać czy nie ma możliwości abym przesłał wam te materiały i jakieś uaktualnienie do ego patcha zrobili lub cośw tym stylu bo bardzo bymi było miło posłuchać śpiewów naszych kibiców a nie tylko LEcha Widzewa Legii czy Wisły! Nie znam się kompletnie na robieniu tego typi rzeczy więc prosze mnie nie bluzgać! Jeżeli było by takie coś możliwe bardzo bym prosił o pozytywną odpowiedź! NIe mówie żebyście robili specjalnie tylko dla Górnika mógłbym poszukać jeszcze czegoś dlainnych drużyn! Z góry dizęki za odpowiedź! Z kibicowskimi pozdrowieniami! Komandos smile.gif
Bo0os
wrzuć na jakiś server, jeśli bedą dobre to ekipa odpowiedzialna za tworzenie patcha napewno je wykorzysta
Lesiu
wrzuć na jakiś serw te metariały,sie zrobi
Komandos88
Dobra a nie lepiej jak bym to komuś wysłał na maila? Bo jak mówiłem jestem zielony troche w takich żeczach i nie wiem jak nawet to wżucić na jakiś serwer ja wolałbym jakby któryś z was podał maila to do końca nast tygnia wyśle coś z dopingu Górnika Zabrze ale psotaram się nie tylko! Z góry dizęki za odp

Jak co to pisać na mojego maila [email protected]
Bo0os
kliknij na link www.rapidshare.de następnie wybierz plik i kliknij UPLOAD i jak doleci do końca podeślij nam link
Komandos88
http://rapidshare.de/files/30815557/do_pesa.rar