Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wiem, Nie Miało Być Help... Prosze O Kilka Wskazówek.
board.issonline.pl > Edit Mode: Pro Evolution Soccer 6 > Face Edit > Początkujący.
PUMBA777
Siemka... Chciałbym mniej więcej nauczyć się robić twarze na Pesa6. Jestem zachwycony niektórymi twarzami na pesfaces.uk a kiedy zorientowałem się że większość robiona jest przez polaków to mój zachwyt stał się jeszcze większy. Podziwiam to. Naprawdę. Jestem informatycznym zerem nie znam się na kompie praktycznie. Ale jednak może ktoś mogłby mi mniej więcej podpowiedzieć jak zrobić pysk. Przed chwilą dla próby wziąłem w game graphic jedną z tekstur, zapisałem jako bmb i w paincie [smile.gif] wkleiłem fragment zdjęcia garguły. Jutro będe miał photoshopa. Ale jak edytować wygląd z profilu? Potrzebny jest jakiś program, a jak tak to jaki? Czuję się jak lamus jak to pisze. No w sumie w tej dziedzinie jestem nim. Będe zaszczycony jeśli ktoś się ustosunkuję do tego co tu napisałem... Myśle że w photoshopie jakos uda mi sie wyedytować ta teksture, wkleić tam jakieś zdjęcie i wyoknać kilka kosmetycznych tricków, ale jak kontrolować wygląd z profilu zawodnika?
Jamnik
Pooglądaj tutoriale smile.gif
zywul
model-oedit
Mortin
http://board.issonline.pl/index.php?showto...t=0&start=0
powinienes troche poszukac, bo ten temat jest w sasiednim dziale
PUMBA777
ok... przepraszam
PUMBA777
sad.gif Nigdzie nie mogę znaleźć tego model oedit... Jeśli ktoś może, to dajcie jakis link i juz postaram się nie męczyć. Jeszcze raz przepraszam za swoje laickie podejście do sprawy. Pozdrawiam
PUMBA777
a tak poza tym, to właśnie omal nie dostałem zawału, jak po godzinach wyczekiwania na photoshopa po zainstalowaniu wyskoczyło onko, że coś tam coś tam licencja wygasła. Ucierpiał monitor bo mam problemy z trzymaniem nerwów na wodzy przy kompie. Miłego dnia, juz nie przeszkadzam