Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: poziomy trudności w pes4
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Archiwum > Pro Evolution Soccer 4
lualua
Wyczytałem w kilku postach na tym forum że niektòrzy z was grają na 5 a nawet 6 gwiazdkach. Ja od zawsze w pes 3 a teraz pes 4 gram na trzech. Grałem troche na 4 ale dla mnie to już istny hardkor. Dodam że nie mam dużego doświadczenia w graniu z ludźmi. Proszę zatem o jakieś porady i spostrzeżenia dot. gry na wyższych poziomach. Myśle że gra jest wtedy atrakcyjniejsza i bardziej realistyczna.
Napiszcie jak gracie: strategia, taktyka, składy. Czy konieczny jest pad?
A najbardziej interesują mnie bezp. rzuty wolne. Ja trafiam może z jeden na 30. Najczęściej trafiam albo tuż nad poprzeczką albo w mur. Jak ktoś ma to bardzo dobrze opanowane to może jakiś mały poradniczek?
Regz
Z tymi poziomami trudności to jest jakaś dziwna sprawa.
Ja zawsze grałem na 3* smile.gif i szło mi ròżnie, a jak wczoraj odpaliłem mecz na 5* to pojechałem Polską Anglie 3:0, więc nie wiem o co tu chodzi....
guzek
ja sobie gram na 6 gwiazdkach, nie zawsze moze wygrywam, ale jak przegram to daje rewanzyk. taktya zawsze defaultowa, zmieniam sklad, gram na klawiaturze, 20 miut mecz najczesciej na stade velodrome lub westfalenstadion pilka nike aerow yellow. moze dzis zaczne master lige, ale nie wiem.
Pik
Cytat
ja sobie gram na 6 gwiazdkach, nie zawsze moze wygrywam, ale jak przegram to daje rewanzyk. taktya zawsze defaultowa, zmieniam sklad, gram na klawiaturze, 20 miut mecz najczesciej na stade velodrome lub westfalenstadion pilka nike aerow yellow. moze dzis zaczne master lige, ale nie wiem.

lol ale mu podales informacje, ciekawe co ma stadion i pilka do poziomu trudnosci laugh.gif
>pit<