Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Faces By Mystiq
board.issonline.pl > Edit Mode: Polish Evolution > PolEvo > Problemy z patchowaniem
Mike85
Witam. We wgrywaniu mordek jestem jeszcze amatorem...wiec mam pewne pytanie. Mianowicie w Faces by Mystiq mam twarz Ronaldinho i mam tam dwa pliki: "facer009_Ronaldinho_mystiq" oraz "hairr009_Ronaldinho_mystiq". Wiem ze do tego jest potrzebny ASF explorer i powinienem podmienic pliki o tej samej nazwie. Ale w pliku 0_Text nie ma plików o tych samych nazwach...:/ Moze mi ktos poradzic jak to wgrac?
grzybkovic
QUOTE(Mike85 @ Jun 28 2006, 11:17:51) [snapback]74907[/snapback]

Witam. We wgrywaniu mordek jestem jeszcze amatorem...wiec mam pewne pytanie. Mianowicie w Faces by Mystiq mam twarz Ronaldinho i mam tam dwa pliki: "facer009_Ronaldinho_mystiq" oraz "hairr009_Ronaldinho_mystiq". Wiem ze do tego jest potrzebny ASF explorer i powinienem podmienic pliki o tej samej nazwie. Ale w pliku 0_Text nie ma plików o tych samych nazwach...:/ Moze mi ktos poradzic jak to wgrac?

Mój drogi !!!
Mordke musisz podmienić pod plik z numerem unnamed_1609 a włosy pod numer unnamed_4168 !!!

PS:Pliki mogą się nazywać uunamed albo unkonow
Ricochet
QUOTE(grzybkovic @ Jun 28 2006, 11:30:06) [snapback]74908[/snapback]

Mój drogi !!!
Mordke musisz podmienić pod plik z numerem unnamed_1609 a włosy pod numer unnamed_4168 !!!

PS:Pliki mogą się nazywać uunamed albo unkonow

\[\[\[\[p\[LoL]
.::Diego::.
QUOTE(Mike85 @ Jun 28 2006, 09:17:51) [snapback]74907[/snapback]

Przed chwilą weszłem na issonline, patrze na forum i widze 'faces by mistiq' - aż oczy przetarłem ze zdumienia bo myślełem że kolejny świetny facemaker założył temat na naszym skromnym forum rolleyes.gif
a tu rozczarowanie
PS. próbował ktoś namówić mistiqa by założył temat na iss???
Ricochet
Masz racje,zajebiscie by bylo
Pozdro
Mike85
bez smiechów mi tu prosze tongue.gif lol