mackal
Apr 26 2007, 22:54
Witam.
W waszym rankingu gram już od kilku-nastu miesięcy.
Uważam siebie za conajmniej niezłego gracza(gram w serię we od 2000 roku z większymi lub mniejszymi przerwami).W swojej kilkuletniej grze online pokonałem już wielu naprawdę uznanych graczy.A z tymi najlepszymi potrafię nieźle zajść za skórę.Słowem w tej 3 lidze powinienen ze spokojem grać(dziwię się ,ze do tej pory nie dostałem żadnej szansy do gry w lidze),no ale niestety w tym rankingu ludzie unikają meczy,więc jak mam awansować do tej ligi.Zróbcie coś z tym.
Moim zdaniem powinniście zmienić system eliminacji do ligi,bo ten jest po prostu nieadekwatny do umiejętności graczy.
W sprawach ligowych pisz tylko i wyłącznie do Arosa...
... tak mi się wydaje.
Czarny
Apr 27 2007, 22:13
Ja kiedyś dostałem się dzięki Arosowi

Nie było rankingu wtedy jeszcze i tylko najzagorzalsi dostawali miejsce

Pamiętam wszedłem w trakcie sezonu (bodajrze 15 kolejka), praktycznie w połowie i w tydzień nadrobiłem zaległości i awansowałem
Ja wszedłem za naveringa (saper), miał problemy z netem i za niego wszedłem do 3 ligi. Z Listy rezerwowych.
kristo2323
May 8 2007, 09:19