Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem
board.issonline.pl > Śmieciareczka > /dev/null > Winning Eleven 2002 > Problemy z grą online
binar
Witam ,otòż mòj problem polega na ,: podczas dołączania do gry mòj obraz jest ucięty .Cały konfig jest skonsultowany z Tutorialem Czarnego (pozdro Zagłębie smile.gif) Obraz jest ucięty i widze tylko kawałki no i oczywiście "Game out of sync" .Nie jestem nowicjuszem ,jakieś dwa lata temu grałem w turnieju i zająłem godne miejsce 3 .PozdrO Szejset cool.gif
mati
Spròbuj zagrać w okienku smile.gif
binar
można tak ?>?
snake
jak włączysz jużgre i pojawi się ucięty obra to naciścnij alt+Enter, ale raczej to nie pomoże na OOS.
binar
dzięki snake ,dobrze poradziłeś.Dobra ,żeby nie było bajzlu ,to mam nowy problem .To nie była kwestia obrazu , tylko ja dawno nie grałem w WE smile.gif i niewiem co mam włączyć podczas tam wybierania 1 czy 2 .Co wybrać ?
snake
QUOTE(binar @ Oct 22 2005, 13:28:14)
dzięki snake ,dobrze poradziłeś.Dobra ,żeby nie było bajzlu ,to mam nowy problem .To  nie była kwestia obrazu , tylko ja dawno nie grałem w WE  smile.gif  i niewiem co mam włączyć podczas tam wybierania 1 czy 2 .Co wybrać ?
[right][snapback]39973[/snapback][/right]

Chyba chodzi Ci o memorke... ustawiasz memorke na 2 slocie i podczas gry wybierasz oczywiście 2 slot.
binar
no oczywiscie tak robie i wyskakuje ten gòwniany napis ,dlatego zwątpiłem nieco.
My Bad .Miałem starą memorke z oryginała ,l.ol .Przepraszam za zabranie czasu
Czarny
binar dzięki za pozdro wink.gif
przecież w tuto napisałem że memke do 2 slotu trzeba dać i logiczne jest że z niego potem wczytywać wink.gif a zreszta nie umieściłem innej memki to jak mogłeś pomylić memki smile.gif a co do uciętego obrazu to też tak mam i wtedy zrzucam grę na pasek i spowrotem daje i robi się full screen pozdro for ALL smile.gif
binar