jak zainstalowac twarz co zrobic żeby nie kombinowac z tymi nr przypisywaniem danej twarzy do danego zawodnika czy da sie jakos cos prościej ? mam nowego kitserver i próbowałem ocs ale nie wychodzi wklejałem twarz do folderu face ale po ponownym instal nic sie nie robiłeo wiem jestem zielony z tym tematem ale zależy mi na tym żeby sie dowiedziec
czy trzeba do tego jakis specjalnych plików twrzy czy te takie dziwnez nr ?! podpowie mi ktos jak to zrobic ?!
artysta germanista
Jun 25 2008, 10:41
no bo samo wklejenie twarzy nic nie da. Musisz znać ID piłkarza i wpisać sćieżkę do map
czybyłby ktoś miły i mi napisał jak to sie wpisuje i co zrobi z tym pokolei bo ja naprawde nie mam pojęcia gdzie co mam wpisac i co zmienic !
w folderze faces nie ma zadengo map jest w tym uni z kitsami ale w twarzach nie ma a dopiero co nowego kitservera dałem i teareaz nie wiem co roibc ?!
pawelli
Jun 25 2008, 11:57
Dokładnie nie znajdziesz id w kitsach i w twarzach.Jak wgrałeś najnowszy kitserver trzeba chociaż raz włączyc gre potem wyjść i wejć do folderu kitserver i znaleźć plik playerlist.txt w tym pliku sa zapisane id zawodników z twojego ofa.
Mortin
Jun 25 2008, 11:58
w folderze faces tworzysz plik tekstowy map, chociaz juz takowy powinien tam byc i robisz wpis najpierw numer grajka, pozniej nazwa pliku ktory wrzuciles np.: 4040,"twarz viery.bin"
i zapamietaj na przyszlosc, nie piszemy 2 postow pod rzad, od tego jest edycja, aby jej uzywac
czyli w playerlist mam zmienic nr np. plasila na ten nowy co ściągnąłem tak ?! a twarz i fryzurkę wkleic tam do gdb itd. tak ?! a jak dana twarz ściągnieta przezze mnie nie ma nr tylko sie nazywa poprostu imienim gracza to co mam zroibc ?! dalej nie kumam zmieniłem nr ronaldinho wkliłem tą face do tego folderu w gdb dałem instal i nic nie zmieniło to ja najwyraźniej czegos nie roozumiem ?!
maxiu00
Jun 26 2008, 06:10